12
lut

Zespoły sprzedażowe :) Dlaczego warto z nich skorzystać??

BPO Network To nie tylko rekrutacja, w strukturach działa również prężnie rozwijający się dział projektowy, często kojarzony wyłącznie ze sprzedażą, ale nie tylko zakupami się zajmujemy.

Jedną z form naszej działalności jest praca projektowa na rzecz naszego klienta biznesowego.

  • Dbamy o skuteczną analizę rynku, pozyskując wiadomości o produkcie i zainteresowaniu nim przed wejściem na rynek zarówno samodzielnie jak i poprzez robienie wywiadów i przeprowadzanie ankiet.
  • Oferujemy pomoc prawną w zakresie RODO, IODO.
  • Optymalizujemy składki na PFRON
  • Obsługę klienta rozumianą jako e-rejestracja, e-recepcja, infolinia przychodząca
  • Szeroko rozumiana obsługa internetowa, w tym Social Media
  • Wirtualna asystentka, księgowa, kadrowa

Nasz dział projektów realizuje następujące zlecenia: obsługa infolinii przychodzącej, wszechstronna analiza rynku przed wprowadzeniem produktu/gamy produktów do obiegu konsumenckiego oraz ocena zadowolenia klientów z produktu już obecnego na rynku, np. po roku użytkowania danej rzeczy. Pomagamy też przy organizacji i promocji wszelkich imprez branżowych.

Projektem z realizacji którego jesteśmy szczególnie dumni, jest zatrudnienie pracowników zdalnych obsługujących infolinię przychodzącą w popularnym polskim kompleksie ciepłych wód Termy Bukowina. Przeszkolone, przez naszego managera osoby, pozostające nadal pod jego opieką, dbają o komfort klientów tego obiektu: informują ich o ofertach, pakietach, cennikach, godzinach otwarcia, na życzenie klientów rezerwując miejsca w hotelach, zabiegi SPA i saunie, a jeśli zajdzie potrzeba, przekierowują rozmowy do specjalistycznych działów Term Bukowina. Wykonują też one mniej wygodne rozmowy, a mianowicie wysłuchują wszelkich uwag klientów, nie zawsze dla nich komfortowych.  Głównym zadaniem pracowników zdalnych, poza stworzeniem poczucia zaopiekowania się turystami, jest też szeroko pojęta prezentacja i promocja Termy Bukowina. Wszystkie te działania niepełnosprawni pracownicy realizują zdalnie, pod opieką projekt managera BPO, który nie tylko dba o efektywność tych osób, sprawdza godziny pracy, jakość rozmów, szybkość reakcji na pytania klientów Termy Bukowina, w razie wątpliwości pomaga i to do tego stopnia, że inne działania są niepotrzebne. Pracodawca-zleceniodawca projektu w ogóle nie musi się tymi pracownikami zajmować.  Jego interesuje wyłącznie to, czy zadania są wykonywane dobrze i sprawnie, a ponieważ tego pilnuje kompetentny kierownik projektu, prezes Termy Bukowina jest zadowolony z współpracy.

Drugim interesującym zleceniem było wykonanie wszechstronnej analizy zapotrzebowania na przedmioty spełniające nowe przepisy ochrony środowiska. Dokonaliśmy analizy danych zastanych, czyli sprawdziliśmy, jakich rzeczy do tej pory używają pracownicy związani z tym sektorem, sprawdzaliśmy dane z każdego możliwego źródła, do którego można było zgodnie z prawem dotrzeć. Takie działania pozwalają na ocenę wielkości i potencjału rynku, znalezienie i ocenę działań (zobaczenie co się sprawdza, co nie) ewentualnej konkurencji na rynku. By to zrobić rzetelnie, sprawdziliśmy wszelkie organizacje branżowe związane z zapotrzebowaniem naszego zleceniodawcy, przeanalizowaliśmy ogólnodostępne raporty branżowe, dane statystyczne, materiały prasowe i strony internetowe i katalogi ofertowe konkurencyjnych firm. Kolejnym etapem było zrobienie wywiadów rynkowych, czyli dzwoniliśmy do osób potencjalnie zainteresowanych produktem, sprawdzaliśmy, jakich przedmiotów tego rodzaju do tej pory używają i czy są te osoby są zadowolone z tego produktu. Robiliśmy to taktownie, najczęściej w formie ankiety. Pozwalało to na weryfikację oszacowań rynkowych, dostrzeżenie potencjału, ale i barier do wprowadzenia na rynek proponowanego produktu.

Ostatnim, najważniejszym dla nas etapem, było wprowadzenie modelów własnych, czyli przekonanie właściwie dobranych potencjalnych klientów do zaopatrzenia się w proponowaną rzecz oraz pozyskanie chętnych do współpracy, którzy korzystaliby z proponowanych przez firmę zleceniodawcy przedmiotów przed dłuższy czas.

Takie zlecenia zrobimy szybko, profesjonalnie i bezpiecznie a efekty naszej pracy będą dla rozwoju Waszego przedsiębiorstwa wyjątkowo przydatne także dlatego, że wszystkie prace konieczne do realizacji zleconego projektu przygotujemy i wykonamy we własnym zakresie: od zrobienia schematu działań, zatrudnienia i przeszkolenia pracowników, przez monitoring pracy osób niepełnosprawnych, analizę danych i ostateczne wnioski. Państwo w ogóle nie muszą znać swoich pracowników, bo my się nimi zaopiekujemy i będziemy rozliczać z wykonanej pracy. Was będą interesowały wyłącznie rezultaty tej pracy, jej ostateczny efekt.

Możemy także monitorować telefonię przychodzącą, pełniąc dyżury w rejestracji, recepcji, banku, punkcie obsługi klienta w firmie itp., a jeśli zajdzie potrzeba, nasi wykwalifikowani pracownicy mogą pełnić funkcję zdalnej sekretarki, zdalnej księgowej, zdalnej kadrowej, nawet jeśli by miałaby to być wyłącznie usługa potrzebna Państwu podczas urlopów pracowniczych, tzw. asystentka na wakacje.

Jeśli potrzebujecie Państwo osoby odpowiedzialnej za wizerunek firmy w mediach społecznościowych, nasi pracownicy są do tego doskonale przygotowani. Mogą zarządzać firmową stronę internetową, wraz z obsługą sklepu internetowego i opisywaniem produktów oraz prowadzeniem firmowego bloga, a także tworzyć lojalną społeczność poprzez wpisy na Instagramie, Facebooku, Twitterze  i innych kanałach informacji. Gdyby Państwo chcieli dalej samodzielnie zajmować się Social Mediami, oferujemy wsparcie techniczne, a nawet zdalną pomoc podczas napraw informatycznych, które nie wymagają fizycznej obecności informatyka.

Wszystkim Państwu oferujemy pomoc prawną, nie tylko zdalną, ale też fizyczne spotkania ze specjalistami w dziedzinie RODO, IODO, PFRON (pomagamy w optymalizacji zatrudnienia) itp.

Poza tym oferujemy konkurencyjne ceny, indywidualne, z możliwością negocjacji, a podpisując umowę o współpracę, dostosowujemy ją do osobistych preferencji klienta.