Szkolenie sprzedażowe “Sekrety telesprzedaży”
Szkolenie sprzedażowe
Zapraszamy chętnych do uczestnictwa w dwutygodniowym kursie „Sekrety telesprzedaży”. Tym razem szkolenie skierowane jest do osób z zewnątrz, bez doświadczenia w call center lub takich, które kiedyś tak pracowały, ale nie były zadowolone z efektów, bo np. mają za mało pewności siebie lub nie przeszły pozytywnie weryfikacji u pracodawcy. Pokażemy takim osobom, jak skutecznie realizować cold mailing i cold calling. Naszym założeniem jest, aby po ukończeniu szkolenia pomóc kursantom w znalezieniu zatrudnienia. Nie będzie to więc kurs, którego ukończenie pozostawi Państwa samych sobie. W tej chwili trwa nabór kandydatów a szkolenie rozpocznie się dopiero wówczas, gdy zgłosi się odpowiednia ilość chętnych.
Ofertę kierujemy do osób bezrobotnych (tych, które nie mają umowy o pracę). Nie muszą być one zarejestrowane w Urzędzie Pracy jako bezrobotne. Dla nich jest to szkolenie bezpłatne. Jeśli chętne będą osoby, które gdzieś pracują, mogą również wziąć udział w szkoleniu, ale za odpłatnością.
Dwutygodniowy kurs podzieliliśmy na części: teoretyczną i praktyczną. Przez pierwsze dwa dni będziemy prezentować wiedzę teoretyczną, natomiast już trzeciego dnia połączymy teorię z praktyką.
Pierwszym i głównym zagadnieniem będzie nabycie umiejętności skutecznej telesprzedaży oraz zdobycie wiedzy z tajników sprzedaży telefonicznej. Przedstawimy następujące tematy:
Jak podbijać sprzedaż? Czyli sekrety telesprzedaży. Omówimy 21 wskazówek praktycznych, co robić, żeby nasz klient, czyli zainteresowany „wskoczył” do kolejnego etapu w lejku sprzedażowym.
Zajmiemy się cechami dobrego researchu – tu nauczymy telesprzedawców, jak robić research danej firmy, jak wyszukiwać odpowiednie organizacje. Do tej pory było tak, że analityk internetowy tworzył bazy danych a telesprzedawca dzwonił i wykonywał telefonicznie pierwszy kontakt a potem prowadził kolejne rozmowy. Uważamy, że należy trochę zmienić ten model i nauczyć telesprzedawców samodzielnego tworzenia baz. Taki sprzedawca będzie łatwiej nawiązywał kontakty, bo będzie zorientowany w profilu działalności firmy, z którą się kontaktuje i w efekcie będzie wiedział, jak prowadzić rozmowę. Gdy pierwsza próba się nie powiedzie, będziemy szukać planu B, jako sposobu rozwiązania czy wyjścia awaryjnego. Wynika stąd, że będziemy się skupiać nie tylko na jednym produkcie, ale na wieloaspektowości tych produktów. Głównym celem będzie nauczenie takiego sposobu rozmowy, by klient nie chciał jej przerwać a był coraz bardziej zainteresowany.
Kolejnym etapem szkolenia będzie przygotowanie i ćwiczenia z przeprowadzania rozmowy dotyczącej optymalnej oferty. Nauczymy też uczestników negocjować warunki oferty. Ćwiczenie negocjacji jest jednym z głównych elementów szkolenia, bo chcemy, by nasz sprzedawca był tak przygotowany, żeby wiedział, na czym polega sprzedaż i potrafił dopiąć sprawę do samego końca, od znalezienie zimnego kontaktu, poprzez ocieplenie kontaktu, dalej zaprezentowanie oferty, negocjacje i podpisanie umowy.
Jeden dzień poświęcony zostanie ćwiczeniom w tzw. cold mailingu, czyli pisaniu zimnych maili. Kursanci będą pracowali według najlepszych schematów po to, aby wiedzieć, jak należy pisać cold maila, żeby natychmiast nie został on wrzucony do kosza. Pokażemy, jak podejmować kolejną próbę wysłania takiego maila, jeśli nie otrzymamy odpowiedzi. Poprowadzimy kursanta, by wiedział, jak postępować dalej podczas korespondencji mailowej.
Podobnie będą wyglądały warsztaty z cold callingu – oprócz zrobienia studium przypadku nauczymy, jak przebijać się przez sekretarkę, ocieplić rozmowę, by przerodziła się w dłuższe cieplejsze kontakty.
Całe szkolenie będzie mocno poparte osobistym wieloletnim doświadczeniem prowadzącej, która praktycznie wyjaśni, co robić w danej sytuacji. Uczestnicząc w kursie, nie będziesz zdany na wysłuchiwanie wyłącznie teorii, bo będzie ona poparta praktyką, która jest najważniejszym elementem kształcenia.
Na szkolenie codziennie trzeba wygospodarować ok. 2-3 godziny na zajęcia teoretyczne i praktyczne. Zajęcia w grupie będą odbywać się zdalnie na specjalnej platformie, gdzie podczas lekcji wszyscy kursanci będą mogli dzielić się swoimi uwagami, doświadczeniami. Kurs ruszy, gdy tylko zbierze się odpowiednia ilość chętnych.
Każdy z uczestników, który pozytywnie przejdzie szkolenie, będzie miał możliwość wzięcia udziału w rekrutacji odpowiadającej profilowi kandydata, ponieważ BPO Network nie pozostawi Państwa bez perspektyw, tylko najlepszym pomoże w znalezieniu zatrudnienia.
Zgłoszenia prosimy kierować do:
Iwona Lewandowska, manager ds. projektów ilewandowska@bponetwork.pl
tel. 508 552 445