DLACZEGO WARTO BRAĆ UDZIAŁ W PRZETARGACH?!
Wielu właścicieli firm nie decyduje się przystąpić do przetargu, bowiem zakładają z góry, że nie mają oni szans na zwycięstwo, a przecież przygotowanie oferty zajmuje sporo czasu. Jednak zwracając uwagę na pewne kwestie oraz dobrze przygotowując ofertę firmy w znacznym stopniu zwiększają swoją szansę na zwycięstwo w przetargu.
Wygrany przetarg niesie ze sobą sporo korzyści, a przygotowanie go przez specjalistę minimalizuje ryzyko przegrania go.
DLACZEGO WARTO BRAĆ UDZIAŁ W PRZETARGACH?
- Istnieje duża szansa na zdobycie interesującego, intratnego zlecenia dla swojej firmy. W znacznej większości przypadków, przystąpienie do przetargu jest proste (niska bariera wejścia) – wystarczy tylko spełnić podstawowe warunki przedstawione na wstępie w treści oferty
- Przy stosunkowo niedużym wysiłku, przedsiębiorca otwiera przed sobą nowe ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa. Spośród aktualnie dostępnych ofert przetargów publicznych, właściciele firmy mogą wybrać takie, którym są w stanie sprostać z uwagi na posiadany sprzęt, wolny czas i zasoby ludzkie. Mogą natomiast pominąć te oferty, które z pewnych względów kompletnie im nie odpowiadają. Taka sytuacja daje duże poczucie autonomii w przeciwieństwie do reguły, zgodnie z którą to klient pojawia się w firmie z mało atrakcyjnym zleceniem, ale którego – z uwagi na przestój – nie możemy odrzucić.
- Udział w przetargach publicznych, to również szansa na wypracowanie sobie prestiżu i opinii lidera na rynku usług w danej dziedzinie. Jeśli pracownicy przedsiębiorstwa wykonają zlecenie w sposób rzetelny i profesjonalny, firma może zostać zapamiętana przez innych graczy jako warty współpracy kontrahent. Otwiera to przed nią kolejne ścieżki rozwoju. Wykonując zlecenia, ważne z punktu widzenia mieszkańców danego miasta, przedsiębiorca dostarcza cennych i potrzebnych usług, buduje przy okazji dobry wizerunek swojej firmy jako solidnego partnera i zapewnia sobie niejako darmową reklamę.
- Udział w przetargu to dobra okazja do zwiększenia przychodów firmy. O gwarancję wypłaty przedsiębiorca nie musi się martwić – aspekt ten regulują zapisy umowy, sporządzone na podstawie art. 70 kodeksu prawa cywilnego.
Dobrze przygotowana oferta może stać się dźwignią napędową Twojej firmy. Zamawiający pamiętają konkurencyjne oferty, i często polecają sobie te firmy które brały udział w podobnych przetargach I je wygrały. Często również wracają do firm z którymi już współpracowały. Wszystko to prowadzi do zwiększenia konkurencyjności oraz zdobycia reputacji na rynku zamówień publicznych.
Zapraszamy do kontaktu
Żaneta Sierny
tel. 696 579 337
e-mail: zsierny@bponetwork.pl