
Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawności – praca zdalna
BPO NETWORK Sp. z o.o.
Praca zdalna to jedna z wielu opcji, jakie oferujemy poszukując wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców. Zapewniamy kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.
Dla pracowników oferujemy pełną opiekę, stały kontakt, dostęp do psychologa, kadr, prawnika itd. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Praca zdalna dla osób z całej Polski
Wymagane kwalifikacje i doświadczenie:
Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Wykształcenie wyższe, inżynierskie (preferowane kierunki: elektrotechnika/energetyka/automatyka lub pokrewne)
Dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość środowiska Windows i pakietu Office
Sprawna obsługa komputera
Rozumienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, ich analiza i weryfikacja
Rozumienie potrzeb klienta i umiejętność podejmowania dyskusji na temat realizowanych zadań
Przestrzeganie procedur związanych z realizacją zamówień
Wysokie zdolności organizacyjne
Znakomite zdolności komunikacyjne
Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność
Mile widziana znajomość SAP
Zakres obowiązków:
Praca w narzędziu Salesforce – wgrywanie plików oraz uzupełnianie brakujących danych we współpracy z handlowcami
Tworzenie komentarzy oraz tasków pod poszczególne case
Weryfikacja dokumentacji serwisowej i projektowej
stały kontakt z inżynierem sprzedaży w celu kompletowanie dokumentacji i danych zgodnie z wymaganiami
Ustalanie właściciela zamówienia w przypadku przesłania zlecenia przez klienta na Poland Help Desk
Opisywanie zamykanych spraw, dubli oraz przekazywanych case do innych działów
Podpinanie umów pod sprawy, które tego wymagają
Uzyskiwanie akceptacji Kredyt Klienta na termin płatności do konkretnego zlecenia
Tworzenie kont klienta na platformie LEAP (gdy brak Klienta w SAP)
Kontakt z działem prawnym dotyczącym opiniowania zleceń, na których zawarte są OWZ i kary klienta tj.:
Weryfikacja Umów oraz innej dokumentacji kontraktowej w współpracy z działem prawnym
Kontakt z klientem, uzyskiwanie:
zgody na termin płatności
korekty zamówień np. gdy jest niezgodna z zapisami oferty, np. terminy dostawy gwarancji
akceptacja OWS
zgody na przesyłane faktur drogą elektroniczną lub potwierdzenie adresu do wysyłania faktur
aktualizacja osób autoryzowanych składania podpisu na zamówieniu
Raportowanie postępu rejestrowanych zamówień i projektów w pliku EXCEL
Koordynowanie pracy pomiędzy różnymi działami, zapewniając efektywną współpracę
Monitorowanie procesu podpisywanych umów i zamówień
Oferujemy:
Pracę zdalną
Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy
Umowę na okres próbny 3 miesięcy
Kolejna umowa będzie na czas nieokreślony
Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN
Opiekę ze strony BPO Network
Premię roczną
Dodatkowe dni wolne Health Care
Podwyżki co roku
Możliwość rozwoju
Możliwość awansu
Szkolenia językowe i inne
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Ilona
798 951 967
rekrutacja@bponetwork.pl
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.