07
Maj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: praca zdalna/cała Polska

 

Wymagania:

  • Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość drugiego języka np. francuskiego, hiszpańskiego, włoskiego, itp. będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w transporcie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Samodzielność i chęć do pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Dostęp do Internetu

Obowiązki:

  • Wsparcie w windykacji należności
  • Kontakt z klientami pracodawcy, czasem w języku angielskim
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielność i chęć do pracy
  • Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność i skrupulatność
  • Wykonywanie pozostałych czynności zleconych przez pracodawcę

 

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca zdalna
  • Wszystkie ulgi dla osób niepełnosprawnych

 

 

    Infolinia w sprawie ofert pracy:

Ilona Kawiecka
798 951 967
ikawiecka@bponetwork.pl

 

APLIKUJ TERAZ

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.