
11
wrz
Pracownik Administracyjno-Biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
BPO NETWORK Sp. z o.o.
Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy, a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik Administracyjno-Biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Warszawa (Ochota) hybrydowo
Wymagania:
- Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
- Wykształcenie minimum średnie (najlepiej techniczne)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A1
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych
- Doświadczenie w pracy biurowej 1-2 lata
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy, terminowość
- Skrupulatność, rzetelność i dokładność
- Komunikatywność, odpowiedzialność w działaniu, dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres
- Umiejętność znajdowania rozwiązań w stresujących sytuacjach
- Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z obszaru księgowości, kadr
- Posiadanie wiedzy z zakresu administrowania wspólnotami mieszkaniowymi
- Stałe łącze internetowe w przypadku pracy hybrydowej
Obowiązki:
- Pełnienie funkcji asystentki biura działów firmy oraz asystentki prezesa zarządu
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
- Organizacja, nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów i informacji między działami firmy
- Archiwizacja firmowej dokumentacji, prowadzenie rejestrów (skanowanie, opisywanie, segregowanie)
- Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji
- Cold calling oraz wysyłanie ofert do potencjalnych klientów
- Bieżąca obsługa spraw kadrowych (ewidencja czasu pracy, wnioski urlopowe, rozliczenia zakupów itp.), współpraca z firmami wspólnotami mieszkaniowymi zewnętrznymi w tym zakresie
- Organizacja i rozliczanie podróży służbowych (kupno biletów, rezerwacje hoteli etc.)
- Archiwizowanie, segregowanie oraz przesyłanie faktur kosztowych oraz sprzedaży do biura księgowego po zakończonym miesiącu
- Ścisła współpraca z biurem księgowym
- Dbanie o zakupy firmowe i spożywcze, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętu biurowego
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sprawdzanie skrzynki pocztowej, porządkowanie korespondencji
- Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych
- Przygotowywanie pism, raportów, notatek, podstawowych zestawień Word, Excel etc.
- Przygotowywanie sali na spotkania biznesowe
- Dbanie o wizerunek firmy
- Proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań organizacyjnych usprawniających funkcjonowanie firmy
- Inne bieżące prace administracyjno-biurowe
Oferujemy:
- Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
- Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN
- Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
- Praca hybrydowa- w biurze min. 3 raz w tygodniu
- Prace w godzinach np. 8:00-15:00
- Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Kontakt w sprawie ofert pracy:
Natalia
503 460 566
nwalkiewicz@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
APLIKUJ TERAZ
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.