11
wrz

Pracownik Administracyjno-Biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności

BPO NETWORK Sp. z o.o.

Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy, a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Pracownik Administracyjno-Biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Warszawa (Ochota) hybrydowo

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Wykształcenie minimum średnie (najlepiej techniczne)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • Doświadczenie w pracy biurowej 1-2 lata
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy, terminowość
  • Skrupulatność, rzetelność i dokładność
  • Komunikatywność, odpowiedzialność w działaniu, dyspozycyjność
  • Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres
  • Umiejętność znajdowania rozwiązań w stresujących sytuacjach
  • Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z obszaru księgowości, kadr
  • Posiadanie wiedzy z zakresu administrowania wspólnotami mieszkaniowymi
  • Stałe łącze internetowe w przypadku pracy hybrydowej

Obowiązki:

  • Pełnienie funkcji asystentki biura działów firmy oraz asystentki prezesa zarządu
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Organizacja, nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów i informacji między działami firmy
  • Archiwizacja firmowej dokumentacji, prowadzenie rejestrów (skanowanie, opisywanie, segregowanie)
  • Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji
  • Cold calling oraz wysyłanie ofert do potencjalnych klientów
  • Bieżąca obsługa spraw kadrowych (ewidencja czasu pracy, wnioski urlopowe, rozliczenia zakupów itp.), współpraca z firmami wspólnotami mieszkaniowymi zewnętrznymi w tym zakresie
  • Organizacja i rozliczanie podróży służbowych (kupno biletów, rezerwacje hoteli etc.)
  • Archiwizowanie, segregowanie oraz przesyłanie faktur kosztowych oraz sprzedaży do biura księgowego po zakończonym miesiącu
  • Ścisła współpraca z biurem księgowym
  • Dbanie o zakupy firmowe i spożywcze, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętu biurowego
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sprawdzanie skrzynki pocztowej, porządkowanie korespondencji
  • Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych
  • Przygotowywanie pism, raportów, notatek, podstawowych zestawień Word, Excel etc.
  • Przygotowywanie sali na spotkania biznesowe
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań organizacyjnych usprawniających funkcjonowanie firmy
  • Inne bieżące prace administracyjno-biurowe

Oferujemy:

  • Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
  • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN
  • Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
  • Praca hybrydowa- w biurze min. 3 raz w tygodniu
  • Prace w godzinach np. 8:00-15:00
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą

 

Kontakt w sprawie ofert pracy:

 Natalia
503 460 566
nwalkiewicz@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA

APLIKUJ TERAZ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.