12
kw.

Młodszy specjalista ds. Kadrowych i płacowych z orzeczeniem o niepełnosprawności

BPO NETWORK Sp. z o.o.

Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. Kadrowych i płacowych z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: Praca zdalna

 

Wymagania:

  • Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy
  • Doświadczenie lub wiedza na temat kontroli czasu pracy (grafik pracy, nadgodziny)
  • Wiedza lub/i doświadczenie w układaniu, analizowaniu danych
  • Znajomość Ms Office w szczególności Excela (np. znajomość funkcji „wyszukaj pionowo” i przygotowanie wykresu na podstawie danych, generowanie raportów do Excela z systemu, edytowanie raportów)
  • Dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie w obszarze kadrowym
  • Stałe łącze
  • Własny komputer

Obowiązki:

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Naliczanie urlopów oraz czasu pracy (ewidencja czasu pracy)
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne)
  • Nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP

Oferujemy:

  • Prace zdalną
  • Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
  • Bony na produkty firmy
  • Możliwość skorzystania z pakietu Luxmed
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia
  • Fundusz świadczeń pracowniczych i inne
  • Możliwość podwyżki po okresie próbnym

 

Kontakt w sprawie oferty pracy:

Ilona

798 951 967

ikawiecka@bponetwork.pl

rekrutacja@bponetwork.pl

 

           

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA

APLIKUJ TERAZ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.