
Młodszy analityk biznesu z orzeczeniem o niepełnosprawności
Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika.
Firma dla której prowadzimy rekrutację:
Zasadą firmy jest zapewnienie równego zatrudnienia bez względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, niepełnosprawność, narodowość, wiek, orientację seksualną, stan cywilny lub jakąkolwiek inną prawnie chronioną cechę lub zachowanie.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Młodszy analityk biznesu z orzeczenie o niepełnosprawności
Miejsce pracy: Warszawa
Wielkość etatu: Cały etat
Wymagania:
• Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
• Maksymalnie 1 rok doświadczenia w kontrolingu/analizie finansowej lub min. 2 lata doświadczenia w księgowości
• Wykształcenie licencjackie lub magisterskie (finanse, rachunkowość, inżynieria, statystyka, matematyka lub równoważne)
• Dobre umiejętności komunikacyjne i współpracy. Umiejętność interakcji z interesariuszami procesu na różnych poziomach
• Zwracanie uwagi na szczegóły i umiejętność identyfikowania problemów lub niespójności
• Umiejętność organizowania, streszczania i wyrażania złożonych informacji finansowych w celu podejmowania decyzji
• Dobre rozwiązywanie problemów, umiejętność ustalania priorytetów zadań, wykazana umiejętność osiągania celów i koncentracja na szczegółach
• Umiejętności informatyczne: zaawansowana znajomość programu Excel, MS Office
• Znajomość narzędzi SAP/Oracle i BI – mile widziana
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Silna mentalność „can-do” i dążenie do wykonywania zadań w środowisku z wieloma interesariuszami
• Zamiłowanie do ciągłych ulepszeń i zarządzania zmianami
Obowiązki:
• Wspieranie kompleksowego, dokładnego i terminowego wykonywania działań związanych z zamknięciem okresu zgodnie z wymaganiami firmy
• Wykonywanie zamówień, analiza sprzedaży i P&L w porównaniu z poprzednim rokiem, prognoza krocząca, cele, identyfikacja głównych zmian
• Przygotowywanie kokpitów menedżerskich z istotnymi spostrzeżeniami i komentarzami o wartości dodanej
• Wspieraj biznes, przeprowadzając analizy ad hoc i dostarczając bardziej szczegółowe dane
• Wsparcie przygotowań do przeglądu biznesowego
• Zapewnić utrzymanie danych podstawowych
• Wspieranie innych członków zespołu w zadaniach związanych z projektami usprawnień/zarządzania zmianą
• Dążenie do ciągłego doskonalenia procesów FP&A
• Rozwiń silną, opartą na zaufaniu relację z klientem
• Wsparcie procesów cyfryzacji i transformacji
Oferujemy:
• Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy
• Okres próbny 3- miesięczny, następnie umowa na stałe
• Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością
• Wynagrodzenie do ustalenia podczas rozmowy rekrutacyjnej
• Premie roczne
• Ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie
• Możliwość intensywnego rozwoju, wysokiej ekspozycji biznesowej i udziału w projektach międzynarodowych
• Szkolenia wprowadzające – które pomogą Ci płynnie odnaleźć się w naszej firmie
• Specjalna oferta szkoleń stacjonarnych i e-learningowych dostosowana do Twoich potrzeb i celów zawodowych
• Szeroki wybór świadczeń
Kontakt w sprawie oferty pracy:
Ilona
798 951 967
rekrutacja@bponetwork.pl
ikawiecka@bponetwork.pl
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.