04
kwi

Asystent w kancelarii z orzeczeniem o niepełnosprawności

BPO NETWORK Sp. z o.o.

Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent w kancelarii z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: Warszawa (Śródmieście)

Wymagania: 

  • Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe lub w trakcie studiów
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Obsługa środowiska Windows oraz pakietu MS Office w tym Word i PowerPoint
  • Skrupulatność
  • Dobra organizacja pracy własnej

Obowiązki:

  • Przygotowanie poczty do wysyłki oraz odbiór poczty
  • Skanowanie i drukowanie dokumentów
  • Zarządzanie materiałami w biurze
  • Kontakt z dostawcami usług (informatycy, dostawcy materiałów, księgowość itd.)
  • Przygotowanie co miesiąc dokumentów księgowych
  • Witanie gości kancelarii (kawa, herbata)

Oferujemy:

  • Pracę stacjonarną
  • Umowę o prace w niepełnym wymiarze godzin pracy
  • Pracę w godzinach najlepiej 11:00 -15:00, 11:00-14:30
  • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN

 

Kontakt w sprawie oferty pracy:

Natalia

503 460 566

nwalkiewicz@bponetwork.pl

rekrutacja@bponetwork.pl

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA

APLIKUJ TERAZ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.