BPO NETWORK Sp. z.o.o.

Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca pozyskał najlepszego pracownika.

 Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia użytkowników / Helpdesk IT

Miejsce pracy: Warszawa

WYMAGANIA:

  • Podstawowa znajomość konfiguracji sieci LAN / WAN,
  • Znajomość Windows Server,
  • Znajomość systemu Linux (Debian, CentOS),
  • Znajomość systemów ERP (Comarch, Asseco, enova, raks, teta),
  • Znajomość zagadnień księgowych oraz kadrowych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać ze zrozumieniem komunikaty z systemów, oraz poszukiwania odpowiedzi w Internecie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  • Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
  • Mile widziane osoby posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Związywanie bieżących problemów użytkowników systemu Windows oraz Pakietu Office 2007 – 2016,
  • Zdalne instalacje oraz aktualizacje programów,
  • Należyte dbanie o bezpieczeństwo i procedury,
  • Okresowe wykonywanie audytów,
  • Zarządzenie serwerem plików oraz serwerem katalogowym (zarządzanie dostępem do zasobów),
  • Weryfikacja Logów,
  • Sprawdzanie poprawności wykonywania kopii zapasowych.

 

OFERUJEMY:

  • Pracę zdalną w zgranym zespole, prężnie rozwijającej się firmie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Umowę na okres próbny (3 miesiące) w niepełnym wymiarze godzin pracy (umowa zlecenia), następnie w okresie zasadniczym w pełnym wymiarze godzin pracy (umowa o dzieło)

 

Infolinia w sprawie ofert pracy:
Paweł Płaczkiewicz

+48517770018

 

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NACISKAJĄC PRZYCISK

APLIKUJ TERAZ

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.