OFERTA PRACY DLA BEZROBOTNYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W WIEKU 50 +

 

Wymagania:

  • znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy,
  • znajomość Ms Office,
  • wykształcenie średnie,
  • dobra organizacja pracy,
  • doświadczenie w obszarze kadrowym – mile widziane,
  • komputer ze stałym dostępem do Internetu,
  • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,

 

Obowiązki:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne),
  • nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV (max 2 strony) z wzmianką dotyczącą stopnia niepełnosprawności na adres rekrutacja1@bponetwork.pl z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 

APLIKUJ TERAZ