06
Mar

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

BPO NETWORK Sp. z.o.o.

Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca pozyskał najlepszego pracownika.

 

Zleceniodawca: Importer i dystrybutor urządzeń oraz materiałów stomatologicznych dla lekarzy dentystów, techników dentystycznych. Sprzedaż bezpośrednio do użytkowników końcowych i firm handlowych na terenie całej  Polski. Organizacja i sprzedaż szkoleń zawodowych dla lek. dentystów oraz techników dentystycznych.

 

 

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa/ Praga

 

WYMAGANIA:

 

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub bezpośredniej produktów/usług z segmentu premium lub obsługi lekarzy,
  • Umiejętność sprzedaży doradczej zarówno telefonicznie jak i bezpośrednio (poziom chociaż podstawowy),
  • Poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie,
  • Znajomość Excel oraz Word na poziomie dobrym,
  • Znajomość Wf Mag byłaby atutem podobnie jak posługiwanie się dowolnymi programami graficznymi,
  • Znajomość języka angielskiego będzie ogromną przewagą,
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane szkoły handlowe lub technik dentystyczny (nie jest to warunek konieczny),
  • Znajomość branży stomatologicznej zwłaszcza techniki dentystycznej (nie jest to warunek konieczny),
  • Dyspozycyjność,
  • Gotowość do pracy również w weekendy,
  • Kultura osobista,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

 

  • Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami drogą telefoniczną, emailową, sms’ową, za pomocą komunikatorów internetowych oraz bezpośrednio (twarzą w twarz) w siedzibie firmy,
  • Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami poza siedzibą firmy,
  • Obsługa zamówień: przyjęcie zamówienia, weryfikacja klienta, realizacja oraz wysyłka zamówienia firmą kurierską,
  • Udzielenie odpowiedzi na pytania klientów i rejestrowanie wszelkiej komunikacji w systemie CRM,
  • Obsługa zapytań: tworzenie ofert zgodnych ze standardami firmy,
  • Wysyłka i omówienie z klientami oraz dostarczenie niezbędnych informacji na temat produktów,
  • Regularna weryfikacja stanów magazynowych i generowanie z systemu zamówień do dostawców,
  • Przyjmowanie przesyłek do dostawców i wprowadzenie ich do systemu firmy,
  • Weryfikacja faktur i rozliczeń z firmami kurierskimi,
  • Rozliczanie wpłat od klientów,
  • Monitorowanie przeterminowanych płatności,
  • Windykacja płatności zgodnie z procedurami firmy,
  • Przekazywanie wniosków o finansowanie firmom współpracującym,
  • Poszerzanie sprzedaży z aktywnymi klientami o nowe kategorie w tym szkolenia,
  • Obsługa zapytań od klientów potencjalnych i aktywnych,
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów i inicjowanie z nimi kontaktu.

 

OFERUJEMY:

 

  • Zatrudnienie w oparciu o mowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy,
  • Okres próbny- 3 miesiące,
  • Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji i doświadczenia okres próbny 2500-3000 zł netto,
  • Wynagrodzenie w okresie zasadniczym 3000-3500 zł netto,
  • Premie od osiągniętych celów sprzedażowych miesięczna 500-1000 pln, kwartalna i roczna bez górnego limitu opcja dopłaty do kart.

Infolinia w sprawie ofert pracy:
Paweł Płaczkiewicz

+48517770018

 

 ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NACISKAJĄC PRZYCISK APLIKUJ TERAZ

 

 

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.