24
Kwi

Manager Call Center

BPO NETWORK Sp. z.o.o.

Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.

Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca uzyskał najlepszego pracownika.

 Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Manager Call Center z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: Praca zdalna/ cała Polska

 

OFERUJEMY:

  • pełne wsparcie w okresie wdrożenia
  • elastyczne godziny pracy
  • prace home office, czyli w warunkach domowych
  • pełne wyzwań stanowisko, dające możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy
  • dużą samodzielność stanowiska z możliwością tworzenia i rozwoju zespołu
  • pracę w energicznym i otwartym zespole, w firmie działającej na rynku od kilkunastu lat
  • wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia 2250-4500 brutto + premie
  • szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach biznesowych
  • realne możliwości optymalizacji realizowanych procesów
  • możliwość szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe i kursów językowych

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

  • prowadzenie procesu onboardingu (wdrażanie nowych pracowników)
  • aktywny wkład w budowanie zespołu i wspieranie Zarządu w procesie rekrutacji członków zespołu
  • uczestniczenie w cyklicznych spotkań działu sprzedaży
  • zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej podległego Zespołu
  • motywowanie Zespołu, inspirowanie do doskonalenia procesów i osiągania celów

RAPORTOWANIE

  • bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Zarządzającego
  • przygotowywanie sprawozdań oraz analiz wyników na potrzeby Zarządu firmy
  • monitorowanie procesu ewaluacji handlowców

SZKOLENIA WEWNĘTRZNE

  • tworzenie materiałów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta
  • prowadzenie rozmów indywidualnych, sesji feddbackowych
  • wspieranie, doradzanie, rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze sprzedażą i obsługą klientów

 

WYMAGANIA:

  • doświadczenie na stanowisku managera działu call center i/lub sprzedaży
  • samodzielności, odpowiedzialności, zdolności analitycznych oraz umiejętności pracy pod presją czasu
  • dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office, zwłaszcza Excel
  • rozwiniętej umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów
  • dokładności i sumienności w realizacji powierzonych zadań
  • zaangażowania i entuzjazmu w wykonywaniu codziennych działań – pasji do wykonywanego zawodu
  • predyspozycja do bycia trenerem/szkoleniowcem
  • otwartości w komunikacji i umiejętności budowania relacji interpersonalnych
  • umiejętności efektywnej pracy w zespole
  • stałe łącze internetowe  w miejscu zamieszkania
  • własny komputer

mile widziane:

  • doświadczenie trenerskie w sprzedaży w obszarze kompetencji miękkich (umiejętności sprzedażowe, obsługa klienta, komunikacja, motywacja)
  • wdrażanie procesów onboardingowych
  • znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w tworzeniu skryptów sprzedażowych

 

 

 

 

Infolinia w sprawie ofert pracy:

Paweł Płaczkiewicz

+48517770018

 

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NACISKAJĄC PRZYCISK

APLIKUJ TERAZ

 Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.