Na jakie pytania nie musisz odpowiadać podczas rozmowy rekrutacyjnej

Zdarzają się sytuacje w których kandydat podczas rozmowy rekrutacyjnej słyszy pytanie które nie ma nic wspólnego ze stanowiskiem na jakie aplikował, a wręcz nawet nie powinno ono paść z ust rekrutera.  Na pytania tego typu nie masz obowiązku odpowiadać.  Czym zajmuje...

Nie taki millenials straszny, jak go malują!

Urodziłeś się po 1980 r. ? Twoje dzieciństwo umilał sympatyczny Mario z gry na Pegasusie ? Doskonale pamiętasz całodzienne relacje z ataków terrorystycznych na WTC ? Oznacza to, że należysz do pokolenia Millenials, inaczej pokolenia Y. Pierwszą próbę zidentyfikowania...

Do you speak Englisch? Sprechen Sie Deutsch?

Znajomość przynajmniej jednego języka obcego stała się już powszechnym wymogiem ze strony pracodawców. Znajomość co najmniej dwóch języków obcych jest solidną przepustką do rozwijania zawodowej kariery i szansą na wyższe wynagrodzenie. Najczęściej poszukiwaną przez...

Nie samą pracą człowiek żyje!

Mówi się, że najlepszym sposobem aktywizacji osób niepełnosprawnych w społeczeństwie jest praca zawodowa. Oczywiście, sporo w tym racji. Praca daje poczucie samorealizacji, przynależności do grupy oraz wypełnia pustkę nierzadko związaną z samotnością. Często dzieje...

Zapraszamy do BPO DATA

Witamy! Znajdujesz się w tym miejscu, bowiem chcesz być przygotowany do wejścia RODO w życie i zapewne wiesz, że to nie jest takie proste. Poniższe pytania pozwolą wskazać ewentualne niedociągnięcia ochrony danych osobowych w Twojej firmie, prosimy wypełnij ankietę...

Zalety i wady pracy zdalnej

Czym jest praca zdalna? Praca zdalna stała się znana na przełomie lat 60-tych i 70-tych w Stanach Zjednoczonych. Szybki rozwój nowych technologii telekomunikacyjnych i próby łączenia technologii komputerowych z telefonią spowodowały, że praca zdalną, świadczona z domu...

Cechy dobrego telemarketera w call center

Cechy dobrego telemarketera /pracownika call center/ Telemarketing to jedna z najprężniej rozwijających się branż, w której wciąż rośnie zapotrzebowanie na specjalistów. W branży call center liczą się przede wszystkim predyspozycje do obsługi klienta. To one decydują...